27.05.2006 :: 16:52
A tak. Pierwszy raz od dłuższego czasu boli mnie głowa. Z niewyspania. Z przemęczenia. I z zadowolenia. Nareszcie jestem spokojna. Jednak cały mój wysiłek włożony w maksymalne podkręcenie obrotów na jakich działa moja wyobraźnia nie został zmarnowany. Tworzę. Rysuję, piszę, przyglądam się ciekawiej rzeczom zwyczajnym i studiuję biografię seryjnego mordercy, Eddiego Geina. Fascynująca. Co przygotowałam na dziś? Zupełnie nic, przyznaje się bez bicia. Czysta, spontaniczna notka, swego rodzaju objawienie, jeśli tak rzec można... Odlatując dziś na Jupitera, zaraz potem na Marsa, nie zapomniałam o was. Wiem, że napisanie czegoś nowego jest pomysłem co najmniej bardzo dobrym. Ogólnie - moja wysoka już samoocena jest w tym momencie u szczytu swoich możliwości samozachwytu. Rozpływam się w sposób całkowicie naturalny. Najzwyczajniej w świecie słucham *21st Century*, drapie się po nosie i zastanawiam co się wydarzy w ciągu najbliższych piętnastu minut. Może nic a może coś. Natłok dość osobliwych myśli mnie przeraża, to pewnie pod wpływem lektury o fotelu obitym ludzką skórą. Ale wcale mnie to nie obrzydza. Napawa mnie wstrętem nie co innego jak ludzka głupota. Farmę tego psychopaty sprzedano za prawie dwa miliony dolarów a samochód, którym przewoził ciała ofiar za prawie dwa tysiące (zważawszy na stan). Chore i inspirujące zarazem. *Może narysuje portret. Czyjś. Nie wiem jeszcze czyj...*. Naszła mnie ochota by przedstawić swoją wizję pierwszej osoby jaka mi się napatoczy. I napatoczyła się. Wczoraj. Dokładnie o godzinie 10.32 ... przeglądałam bez większego zainteresowania swoje zbiory i natrafiłam na genialne wręcz zdjęcie Johna Frusciante. Impuls. *Muszę, ja po prostu muszę to narysować!* - powiedziałam sobie i natychmiast przystąpiłam do pracy, który pochłonęła mnie na równo 7 godzin. Sama byłam pod wrażeniem swojego uporu, który nigdy się przecież nie objawia, a nawet jeśli - jest bardzo zdawkowany. Tym razem chodziło o coś innego. O udowodnienie sobie